måndag 18 augusti 2008

Ingen höjdardag

Det gick inte så lysande i Tingsryd. Jag och Vivan gillar nog den norrlänska luften bättre. I 1.10 var hon fin, men vi fick en skitrivning. Jag hörde knappt hur bommen föll. I 1.20 började det bra, men sen backade jag av för mycket på en oxer och hon nöp. Jag var SÅ nära att ramla av mitt i en vattenpöl, men lyckades på nåt vänster klänga mig kvar. Tar nya tag om 14 dagar i Tenhult.

Hur bra är inte det svenska hopplaget. Calibra såg ut som en miljon. 5 fel är ju nästan som de 2 som jag drömde om. :)
I eftermiddag håller vi alla tummar som finns.

4 kommentarer:

Elinor sa...

Vad gör hon egentligen när hon nyps? Nåväl.. Hoppas ni vinner nästa gång!! Jag skulle hemskans gärna vilja åka till Götet och bokmecka men jag tror inte att jag får... snyft..buhu.. Du får skicka mobilbilder på alla coola personer du ser!! (typ Horace eller nån...)

jeps sa...

nyper=tvärnitar

Elinor sa...

Tack :) Du gör mig häst-smart (lite lite i taget) Snart kan jag typ t om surra med hästlärarna om hästgrejs? Om några år kanske (det är min plan...)

Lea sa...

OS silver trallallallala.....OS silver trallalalalallaa...hade förstås varit ännu roligare om Lotta hade tagit det. Bara för att knäppa folk på näsan :-)
Synd att du inte ramlade av, hade varit så kul att få retas:-)
Men det göör jag ju i och för sig i alla fall.
Tjing!
/Lea