söndag 1 juni 2008

Uppe i norr

Har nu varit uppe i norr i några dagar. Torsdag och fredag tillbringades i Umeå. Jag har nu examnierats i CK 3. Tror att det gick bra, men jag borde få göra om mitt VFU-kontrakt för det var verkligen inte bra. Allt annat tror jag var OK.
Sen har jag varit i Piteå. Fullt upp för att hinna med allt och träffa alla. Jag har hunnit med att fixa programmering för lagklassen på PRKs ponnytävlingar, klippa mig, gå på loppis och hundutställning och hälsa på Anna G och Mimmi.
Har hört att fler än vad jag trodde läser den här bloggen. Kul - jag trodde att jag skrev för Lea och Ellis. :)
Nu ska jag flyga tillbaka ikväll och sen är det sista rycket på jobbet. Treorna går ut på onsdag och sen är resten kvar en vecka till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att det snart är Juli..