måndag 11 februari 2008

Helgen som var

I lördags var det 8 grader varmt och SOL. Helt underbart. Var på en långpromenad med hundarna, det var hur skönt som helst. Lyckades faktiskt läsa ett kapitel i boken och skriva en sammanfattning.
I går var jag inte riktigt lika effektiv. Satt uppe och såg Titanic till klockan 1. När jag sen klev upp kl 8 var jag inte så pigg., men åkte direkt till stallet och klippte min lilla häst som var full med grishår. Nu ser hon bätre ut. Sen hoppade vi lite. Det gick riktigt bra. Sen åkte jag hem och la mig på soffan och sov till Ulla ringde och avrapporterde från helgen Micke kurs.
Inte så upphetsande helg. Nu ska jag bara överleva den här veckan med pedagogiska samtal (vänta bara tills Eva börjar med sånt). Sen är det sportlov nästa vecka. Skönt.

1 kommentar:

Lea sa...

Pedagogiska samtal- jamen give it to me. Låter liksom jättekul.
Ska du sätta plus för dig själv ?
he he
Jag hittade förresten ett härligt rostigt gammalt bett ute i uthuset du kan få prova det också om du har lust.
Lätt att vara bettoman när man har Börjes vid knuten.
Nu måste jag gå och vicka jihooo
/Lea