fredag 1 februari 2008

Jag fryser

Det blåser och regnar småspik. Jag frös inte lika mycket i kylan i Piteå.
Har börjat äta GI. Nu ska här gås ner i vikt! Det som är jobbigast just nu är att äta så mycket till frukost. Jag föröker också att inte äta godis! Med tanke på min godishysteri sista tiden är jag nöjd att jag klarat hålla mig till två bitar valrhonachoklad (är godkännt).
I morgon ska jag och rida kurs för Hans-Olov Ottoson. Det kan ju bli spännande. Hoppas att det slutar blås tills dess. Hon är hoplös att rida i blåsten.
Ugår blev det lite spännande när jag skulle ut med hästen. På väg mot ridbanan kommer åsnorna Higgins och Eliza springande och gnäggande eller vad det nu kallas när åsnor skriker. Vivan tycker åsnor är livsfarliga!!! Skulle kanske fota lite åsnor och sånt och lägga ut.

Det här inte Higgins eller Eliza



God helg på er alla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får förklara för Vivan att det är HON som är livsfarlig så kanske hon fattar...Eller? Här blåser OCH snöar det! jag är förkyld dessutom . det är synd om mig. (lite i alla fall)

Lea sa...

Mig är det bara lite synd om..jag har ont i ryggen..Vivan förstår inte OOIIInnnkkkk språket stackars häst.
Coolt med GI får höra hur det går.
Biljetterna tyckte jag var dyra till Växjö 3200...eller är det dyrt?

Lea sa...

HUR gick träningen...din sega bloggarmänniska :-) Jag är nyfiken
/Lea