tisdag 26 februari 2008

Tävling

Var på tävling i söndags. Lilla Stumpan var jätteduktig. Synd bara att det sitter skit i sadeln. Hon var otroligt lugn men jag klantade mig så vi hade ett nedslag i bägge klasserna. I 1.10 tänkte jag att jag skulle prova svänga lite. Jag red i princip samma vägar jag hade gjort med Finnen, innanför över allt med andra ord. Hon var jätteduktig. Jag skulle bara ha varit med lite mer framåt in i kombinationen så hade vi haft en placering. Det var ju bara 30 placerade i klassen :). KLassen annars var väl sådär. Det är när unghästarna kommer så det blir en del riktigt fina. Stannade i och för sig inte kvar och tittade på 1.20. Jag ville hem och sova efter att klivit upp 10 över 4 på morgonen.

1 kommentar:

Lea sa...

BARA 30 placerade..hm
Vänta bara, snart kommer sörlänningarna få smaka på äkta pitesvängar..
/Lea