söndag 30 mars 2008

Det här med att boka saker i tid

Jag och min kompis K ska på Gothenburg Horse show. Jag tänkte ju att när jagnu har nära ska jag åka! Det är ju också världscupfinal i hoppning. Vi bokade biljetter samma dag som de släpptes. Sen bokade vi hotellrum i november. Vi kunde boka med hennes Coopkuponger och fick plats på 4* hotell inne i satn för 700 kr natten. TOPPEN.
Nu var det ju bara det att de ringde i torsdags och frågade var vi var. K hade lyckats boka i mars istället för i april. Det fanns ju rum kvar men för dubbla priset.
Ingen av oss är ju känd för att vara de som gör saker mest i tid och när vi för en gångs skull gör saker i tid så blir det så här.
Nu har jag bokat in oss på ett hotell en bit utanför stan som inte ar lika fint, men vi har ju i alla fall någonstans att bo.

2 kommentarer:

Elinor sa...

Ha,ha,ha! :) det skulle jag också kunna ha gjort. Snyggt öga förresten!

Lea sa...

Är jag förvånad?
/Lea :-)