onsdag 30 januari 2008

Tillbaka igen

Nu är jag tillbaka igen efter min norrlandsturne. Det var kul att få se lite snö, nu regnar det och är dimma. Konstigt va?
Det var kul och inspirerande att titta på alla duktiga som hopptränade på Mickekursen. Nu ska jag på kurs i helgen. Det blir spännande. Få se om tanten (hästen alltså) kan hålla sig i skinnet och inte vara alltför hysterisk. (Det kanske gäller mig med)
I Umeå var det lite tungt att ta tag i pluggandet igen. Det känns som om de har skärpt upp det hela inför den här kursen. Många uppgifter och böckerna är inte lätta! Däremot är det värdelöst med träffarna i Umeå om de ska vara som den här. Från 10-15 på måndag och från 9.30-14 på tisdag. Det är inte bara jag som åker långt så man tycker ju att de kunde ge lite mer när vi är där.
När jag käkade på Arlanda igår så hamnade jag brevid Stuart Baxter så jag tjuvlyssnade på hans utläggning om ledarskap. Det var ganska intressant. Hm jag kanske skullit tagit hans autograf till Kalle? Ellis du får kolla om han hade velat ha det?
Usch nu måste jag ta tag i mitt skrivbord och planera lite lektioner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan du ju hajja att jag hade velat! Stuart rules! Hej svejs!

Anonym sa...

Fin bild på Hertha och Viska! Mer sånt! ;)

Anonym sa...

Herta menar jag...och snälla ta bort ordverifiering - jag kan inte stava vetttu... :)

jeps sa...

Ordverifiering bortttagen (tror jag)