måndag 21 januari 2008

Efter stormen

Det blev inte så farligt. Det blåste, men inte hysteriskt. Jag tog en tur in till stan och fyndade på rean. Två par jeans och en tröja för 550 kr.
Hoppningen i fredags gick över förväntan. Jag hade ganska bra broms och fick till en del avslappnade och fina språng. Just nu är det lite roligare att vara Vivan-ägare.
Musen i bilen vet jag inte om den är kvar - släppte lös Herta och hoppas att hon har ätit upp den.

I morgon sätter jag mig på flyget och åker upp till snön!

1 kommentar:

Lea sa...

´Som du såg...jag tycker att det är jvligt orättvist om jag får fortkörningsböte... helt fel person att böta.
Jag ÄR miss laglydig herself!!!!
Och jag erkänner det.
Kul att du kommer i morgon vi är många som längtar.
Nu ska jag gå och longera Lilla Q och rida Carros fuxmärr.
Tjing!
/Lea