måndag 14 januari 2008

Stig Strand

Som den sportfåne jag är har jag följt en del sportsändningar underhelgen. Nu undrar jag var är Stig Strand? Inget ont om Ylva Nowen, men efter att hon flera gånger sagt att hon inte tror att kan se om de kör bra eller inte blir jag less. Ska hon inte vara expert?
Ja, ja i helgen har vi ialla fall fått se solen och nu när jag skriver så skiner solen in genom fönstret. Det är väldigt skönt.
Nästa vecka ska jag åka hem en sväng. Ska bli roligt att se lite snö.
Nu precis så ringde de från Växjöortens fältridklubb och vill att jag ska rida med i deras div. 1 lag. Jag som bara har hoppat 1.10 med Vivan, och knappt har hoppat alls sen jag flyttade ner. Jag ska rida en träning 2-3 februari så får vi se om jag får nån ordning på märren. Helst så borde hon få flytta till någon annan. Jag och Anna ska hoppa lite i eftermiddag. Nu har jag bestämt att jag sätter på ett bett som gör att jag får stopp, så får hon väl bli spänd.

5 kommentarer:

Lea sa...

Tja! Jag har samma spaning, Stig Strand, var håller han hus? Hon har ju inte riktigt samma knivskarpa öga hon Novén.
Men du vad går div 1 i 1.20 eller ?
Det är bra! På med bettet, hejda tanten.
Och sen en till sak , vilka tider lägger du in dina inlägg...00.23 och 04.06 ehhh sover man mindre i Växjö eller?
Ha det bra !
/Lea

jeps sa...

Enligt min dator så har du lagt in ditt inlägg 03.21. Det nåste vara servern som har någon konstig uppfattning om tiden. Datorn säger rätt tid. Du känner väl mig. Jag sover på nätterna.
Div 1 går i 1.20. med 1.30 i sista omgången

Lea sa...

Hej Jessica!
LEa har just hjälpt mej in här, spännande, jag hajar jju just inget...
Va kul att det blir lite hästlife hos dej, mer menar jag, det blev väl från 100 ner till 0 just med flytten kan jag tänka.
vi har ridit för Micke i helgen, som du säkert redan vet.. Jag hoppade på tränsbett och det funkade jättetoppen!
Nu ska vi se om detta funkar så jag skickar det med Leas hjälp.
Kram på dä, Ewa genom Leas konto

Ändra i dina inställningar så att alla kan kommentera -knasis.

JanneP sa...

Hallå syster!
1. Kul att du börjat blogga.
2. 1,10 tar jag ju stillastående.
3. Klockan måste du ändra via bloggens inställningar.
4. Om inte bruna frågor fanns i TP skulle jag slå dig lätt.

Anonym sa...

Helt klart - mer Stig Strand!