onsdag 16 januari 2008

Lite av varje

Luleå vinner! Kors i taket. Hockey i Växjö = Lakers. Minst 4 sidor varje dag i smålandsposten.

Andreas Johnson och Carola *kräk* Är Andreas dum i huvudet? Vad tänker människan? - Jag vill vinna melodifestivalen, hur gör man det? Jag vet jag ringer Carola, då måste vi vinna. Sen att jag tappar all cred jag möjligtvis hade - shit the same. Tänk, Andreas, Tänk. Carola är inte guds sändebud på jorden - snarare den andra typen längre ner.

Basshunter etta i England. Hmm när Robyn och Kleerup toppade englandslistan kunde man ju tänka sig att engelsmännen har en viss del god smak. Men Basshunter - två år efteråt - tror inte det.

Till sist - det är tur att jag har Lea och Lillebror som säger åt mig att fixe de tekniska prylarna. Klockan är inställd, har fixat länkarna med rätt antal http och alla kan lämna kommentarer. Jag lär mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då var det bara kameran kvar då? :)
Vill se bilder på södra Sverige!!