tisdag 15 januari 2008

Idrottsgalan igår

Nån mer som tycker att det blir inflation i stående ovationer. Varför ska alla få det? Annars var det nog Kalla som var balens drottning.
Vart ingen hoppning igår. Anna var tvungen att åka hem och rensa ur sitt sovrum. Vi tar det i morgon istället.
Hörde rykten om vinter till helgen. Såg sen vädret. 5-10+ och storm. Det kanske är det som är vinter här nere.

Sen måste jag bara tillägga att jag är bättre på TP än min bror. (Vi är inga tävlingsmänniskor i vår familj) ;)

3 kommentarer:

JanneP sa...

Syster!

Allt väl hoppas jag.

Du måste ändra dina länkar till andra bloggar. Har ett http: för mycket.

Sen anser jag att högskoleutbildning är en form av fusk i TP.

jeps sa...

Vet inte om ett år i Skara på djursjukvårdarskolan räknas som högskoleutbildning. Man blir inte bra på bruna frågor i alla fall.

Anonym sa...

Bruna frågor är bäst!!