fredag 11 januari 2008

Nu drar jag igång

Nu har Ellis och Lea tjatat på mig att starta en blog.
Vet egentligen inte vad den ska handla om. Men det blir väl något om hur jag har det här i den vindpinade sydliga delen av Sverige.
Till alla som tror att det är mindre mörkt bara för att solfilmen säger att solen ska vara uppe längre kan jag bara säga BULLSHIT!!! Här i Växjö har solen visat sig i 23 minuter under hela december. Det är inte ljust när dimman ligger som ärtsoppam i Lützen.
Ska lägga upp foton när jag har klurat ut hur. Jag tror min nya kamera tar fina bilder.

2 kommentarer:

Lea sa...

Men hääärligt nu ska här bloggas, det värsta är att tiden bara rinner iväg i den här världen.
Så himla kul att du snart kommer hem.
/Lea

Anonym sa...

Yeyy! Har du tid att fika lite när du är hemma? Fint att du fattat att man ska ha blogg. Jag skriver många kommentarer!